LiTRO жаңалықтар

ТЕЖЕГІШТЕР ІСТЕН ШЫҚҚАН ЖАҒДАЙДА НЕ ІСТЕУ КЕРЕК?

ТЕЖЕГІШТЕР ІСТЕН ШЫҚҚАН ЖАҒДАЙДА НЕ ІСТЕУ КЕРЕК?

Егер көліктің тежегіштері қозғалыс кезінде күтпеген жерден жолда істен ысырып тастаса не істеуім керек? ⠀ ⠀ • Жүйені «сорғы» ⠀ Тежегіштер қауіпсіздіктің маңызды жүйесі болып табылады, сондықтан ол екі схемаға бөлінеді. Егер бір контурда проблемалар туындаса, онда екіншісі жұмыс істеуі мүмкін. Сондықтан басқышқа қарқынды басу керек (ол істен шыққан жағдайда да, оның ступоры жағдайында да), бірақ үнемі емес, жүйеде қысым туғызатын аудармалы қозғалыстармен. ⠀ ⠀ • Қолмен берілісі бар автомобильмен ⠀ Тісті доңғалақтарды біртіндеп бір-бірден түсіріп, қозғалтқышты тежеуді қолдану қажет. Бұл жағдайда ілінісу басқышы қозғалтқыш пен қорап арасындағы байланыс жоғалмайтындай ең аз уақытқа қысылуы тиіс. ⠀ ⠀ • «Пулеметі» бар автокөлікпен ⠀ Қол режиміне ауысу және жылдамдықты қолмен берудегідей біртіндеп азайту. ⠀ ⠀ • «Қол тежегіші» ⠀ Бұл орындықтар арасындағы «қол тежегіш» немесе жеке басқыш болуы мүмкін. Оны бірқалыпты қосу керек және доңғалақтар құлыпталған кезде жолға шығуға дайын болу керек. ⠀ • Контактілерді тежеу ⠀ Мұны жол жиегіне қарай жүру немесе бордюрге қарсы сүрту арқылы жасауға болады. Қиын жағдайда кедергіге тежелуге тура келеді. Бұталар немесе қар құрсаулары бұл үшін оңтайлы, қоршаулар мен төмпешік аялдамалары нашар, ал ең соңғысы басқа көліктер, полюстер, аялдамалар және т.б. Бірақ көлікті кедергіге бағыттамас бұрын, жақын маңда адамдардың жоқ екеніне көз жеткізіңіз. ⠀ ⠀ • Ұсыныстар ⠀ Әдеттегідей тежеу мүмкін болмаса, үрейленбеу және өте өткір маневрлер жасамау маңызды. Кез келген вектордың күрт өзгеруі скипке әкелуі мүмкін, содан кейін автомобильді басқару мүлдем тоқтатылады. ⠀ ⠀ Жолаушыларға мәселе туралы ескертiңiз. Олар бекiтiлуi және стандартты емес жағдайларға дайындалуы тиiс. ⠀ ⠀ Төтенше жағдай туындаған кезде жол қозғалысына басқа да пайдаланушыларды дыбыс сигналдарымен және биік сәулелермен хабардар етуге тырысыңыз. ⠀