СЫРҒАНАУДАН ҚАЛАЙ ШЫҒҮҒА БОЛАДЫ
Қар мен көктайғақта автомобильдің жолдағы жүрісін болжау тіпті мүмкін емес, шиналардың жолмен ілінісуі нашарлайды. Қыста сырғанаудан қалай аулақ болуға болатындығын, сондай-ақ көлік өзінің тұрақтылығын жоғалтқан жағдайда оны қалай басқаруға болатындығын қарастырайық. Әрине, сырғанаудан аулақ болудың ең жақсы жолы — оған жоламау.⠀ Сапалы қысқы резеңкесі мен жарамды тежегіш жүйесі бар автомобиль тайғақ жолда неғұрлым тұрақты. Қыста сырғанауды болдырмайтын негізгі ереже - бұл автомобильді басқару органдарына қатты күш салмау. Рульді баяу және біртіндеп айналдыру қажет, алдын-ала тежеу, бірқалыпты жылдамдату керек, қауіпсіз жылдамдықты таңдауға тырысу қажет. Әмбебап және кез-келген жетекті көлікке сәйкес келетін бірқатар жалпы нұсқауларды есте сақтаңыз: • көлікті қаншалықты инстинктивті түрде тоқтатқыңыз келсе де, тежегіш педальды пайдаланбаңыз; • сырғанаудың бас жағында дөңгелектерді көліктің артқы жағы бұрылатын жаққа бұрыңыз; • рульмен алдын-ала отырып жұмыс істеуге тырысыңыз 👉, тіпті тәжірибелі жүргізушінің реакциясының кешігуі шамамен 0,5 секундты құрайды, ал жаңа бастаған жүргізушінікі — 1 секундтан асады; • жетек дөңгелектерді алдын-ала және міндетті түрде көлік түзу сызыққа түскенге дейін түзеңіз. Тағы бір ереже: қазіргі заманғы автомобильдер ESP жүйесімен жабдықталған. Мұнда машинаның мүмкіндіктерінің физикалық шегінен аспау маңызды. Яғни, онда тіпті нақты жұмыс істейтін бағдарлық тұрақтылық жүйесі де көлікті сырғанаудан шығара алмайтын жылдамдық шегі. Жолдарда абай болыңыз